- AP Help Desk w czym mogę pomóc?

 - Dzień dobry, mam niezapłaconą fakturę za wykonywanie usług męża w domu tj: naprawianie kranu, zmienianie pieluszek, budowanie domku na drzewie. Kiedy mogę się spodziewać zapłaty

 - Dziękujemy za zgłoszenie. Mamy informacje od Pana żony, że dziś wieczorem po zaśnięciu dzieci zajmie się pana prośbą.

- Dziękuję za pomoc, pozdrawiam serdecznie

Największy dział najliczniejszy i najstarszy zarazem bo właśnie istnieje od 2006 roku to AP (Accounts Payable) czyli po polsku dział zobowiązań, który zajmuje się płaceniem dostawcom za faktury.

Jest to też dział który ma swój zespół Call center – czyli osoby odbierające telefony i gdzie dostawcy mogą zgłaszać zapytania lub poprosić o rozwiązanie jakiegoś problemu – nazywa się to AP Help Desk., czyli takie telefoniczne Centrum Pomocy

Dział zobowiązań.jpg

Zostaw swój nr telefonu,
Oddzwonimy do kilku minut.
Dziękujęmy, przyjęto zgłoszenie.
Wkrótce się z Tobą skontaktujemy.
Zamknij Zamów rozmowę