Gry kastomizowane | Gry promocyjne | Gry marketingowe

Gry kastomizowane

GRY PROMOCYJNE | GRY MARKETINGOWE | GRY EDUKACYJNE - INNOWACYJNA FORMA KOMUNIKACJI

CZYM SĄ GRY KASTOMIZOWANE?

Gry komunikacyjne

KASTOMIZACJA (DEFINICJA): Jest to proces indywidualnego podejścia do klienta, na bazie którego tworzony jest produkt/usługa oparta na specyficznych i konkretynych wymaganiach, które nie są brane pod uwagę przy standardowej produkcji. Kastomizacja odpowiada na potrzeby klientów poszukujących rozwiązań dopasowanych bezpośrednio do swojej specyfiki. Wszelkie rozwiązania kastomowe tworzone są przy czynnym udziale odbiorcy, który na każdym z etapów ma wpływ na produkt finalny. 

GRY KASTOMIZOWANE: Tworzymy gry marketingowe bazujące fabularnie na elementach z życia Państwa firm. Budujemy wirtualne escape roomy, których mapowanie odbywa się w siedzibach firm naszych klientów, a historia odzwierciedla zdarzenia i sytuacje dobrze znane wszystkim pracownikom. Kreujemy gry reklamowe z elementami promocji wdrażanych na rynek produktów. Tworzymy gry promocyjne, których celem jest lepsze poznanie Państwa oferty rynkowej. Dzięki naszym grom wypromujecie skutecznie produkt, nawiążecie komunikację z wybranym odbiorcą, podniesiecie osiągane zyski. 

PROJEKTOWANIE GIER KASTOMOWYCH - ETAPY:

Wybór formuły gry

1. WYBÓR FORMUŁY GRY

Określenie celu gry

2. OKREŚLENIE CELU

Rodzaj fabuły w grze

3. RODZAJ FABUŁY

Mechanika gry

4. MECHANIKA GRY

Konsultacje

5. KONSULTACJE

Wersja finalna gry

6. WERSJA FINALNA

Testy gry

7. TESTY, TESTY, TESTY

8. URUCHOMIENIE GRY KASTOMOWEJ

KASTOMIZACJA GIER - 4 PODSTAWOWE KORZYŚCI

Gry kastomowe - korzyści

✔ MOŻLIWOŚĆ OSIĄGANIA KONKRETNYCH CELÓW

✔ POZYTYWNY WPŁYW NA WIZERUNEK FIRMY

✔ ROZWIJAJĄCA FORMA WSPÓŁPRACY

✔ POZYTYWNY WPŁYW NA WIZERUNEK FIRMY

5/5 - (101 votes)