Strona główna > Gry kastomizowane
Gry kastomizowane
GRY PROMOCYJNE | GRY MARKETINGOWE | GRY EDUKACYJNE - INNOWACYJNA FORMA KOMUNIKACJI
CZYM SĄ GRY KASTOMIZOWANE?
INNOWACYJNA KOMUNIKACJA: Usługi jakie świadczymy oparte są na nowoczesniej komunikacji z odbiorcami wewnętrznymi (pracownikami, kontrahentami), oraz odbiorcami zewnętrznymi (klientami, dostawcami, dystrybutorami). Gry kastomizowane pozwalają dotrzeć do grupy odbiorców i zrealizować konkretne cele marketingowe. Wykorzystanie kastomizacji oraz elementów grywalizacyjnych w komunikacji z odbiorcami skutecznie przyciąga ich uwagę oraz wyzwala pozytywne emocje. W erze zespołów pracowniczych, w których większość zaczynają stanowić „gracze”, to świetna platforma do skutecznej i nowoczesniej komunikacji.
KASTOMIZACJA (DEFINICJA): Jest to proces indywidualnego podejścia do klienta, na bazie którego tworzony jest produkt/usługa oparta na specyficznych i konkretynych wymaganiach, które nie są brane pod uwagę przy standardowej produkcji. Kastomizacja odpowiada na potrzeby klientów poszukujących rozwiązań dopasowanych bezpośrednio do swojej specyfiki. Wszelkie rozwiązania kastomowe tworzone są przy czynnym udziale odbiorcy, który na każdym z etapów ma wpływ na produkt finalny.
GRY KASTOMIZOWANE: Tworzymy gry marketingowe bazujące fabularnie na elementach z życia Państwa firm. Budujemy wirtualne escape roomy, których mapowanie odbywa się w siedzibach firm naszych klientów, a historia odzwierciedla zdarzenia i sytuacje dobrze znane wszystkim pracownikom. Kreujemy gry reklamowe z elementami promocji wdrażanych na rynek produktów. Tworzymy gry promocyjne, których celem jest lepsze poznanie Państwa oferty rynkowej. Dzięki naszym grom wypromujecie skutecznie produkt, nawiążecie komunikację z wybranym odbiorcą, podniesiecie osiągane zyski.
PROJEKTOWANIE GIER KASTOMOWYCH - ETAPY:
1. WYBÓR FORMUŁY GRY
- OPCJA KLASYCZNA: Realizacja gry w oparciu o tradycyjną formułę spotkań.
- OPCJA ONLINE: Realizacja gry w oparciu o wirtualną formułę spotkań.
2. OKREŚLENIE CELU
- INTEGRACJA
- PROMOCJA
- KOMUNIKACJA
- EDUKACJA
3. RODZAJ FABUŁY
- CIEKAWA HISTORIA
- SENSACJA/KRYMINAŁ
- KOMEDIA
4. MECHANIKA GRY
- KONSOLIDACJA / WSPÓŁZAWODNICTWO
- PODZIAŁ NA ZESPOŁY
- LINIOWOŚĆ / ROTACJA
- SPOSOBY OSIĄGANIA CELU
5. KONSULTACJE
- ANALIZA ELEMENTÓW GRY
- KONKLUZJE
- USPRAWNIENIA
6. WERSJA FINALNA
- WERYFIKACJA EFEKTU KOŃCOWEGO Z WYTYCZNYMI KLIENTA
7. TESTY, TESTY, TESTY
- URUCHOMIENIE GRY DLA TESTERÓW
- ZEBRANIE UWAG
- POPRAWKI
8. URUCHOMIENIE GRY KASTOMOWEJ
- DEBIUT GRY W WYBRANYM ŚRODOWISKU
KASTOMIZACJA GIER - 4 PODSTAWOWE KORZYŚCI
✔ MOŻLIWOŚĆ OSIĄGANIA KONKRETNYCH CELÓW
- Integracja pracowników
- Promocja produktów
- Nowatorski sposób komunikacji
- Edukacja przez zabawę
✔ POZYTYWNY WPŁYW NA WIZERUNEK FIRMY
Udział w grach kastomizowanych tworzonych w oparciu o tożsamość firmową klienta sprawia, że uczestnicy gier postrzegają firmę, jako innowacyjną, idącą z duchem czasów. Sposób komunikacji z odbiorcami usług zmienia się, a obecne pokolenie konsumentów stawia na rozwiązania nowoczesne, ciekawe, nieszablonowe, a takie są właśnie gry tworzone na zamówienie.
✔ ROZWIJAJĄCA FORMA WSPÓŁPRACY
Współtworzenie gier kastomizowanych w oparciu o tożsamość danej firmy dostarcza wielu pozytywnych emocji i podnosi poziom energii, edukuje i rozwija. To wspaniała podróż dla osób biorących czynny udział w tworzeniu gier od strony naszych klientów, a także dla pracowników naszej agencji.
✔ POZYTYWNY WPŁYW NA WIZERUNEK FIRMY
Gry kastomizowane w charakterze promocyjnym pomagają zwiększać przychody poprzez nowoczesny sposób komunikacji z potencjalnym klientem. Organizacja naszych gier pomaga także lepiej zrozumieć nowe produkty, czy też ich zastosowanie. Integracyjne gry kastomizowane podnoszą energię w zespołach i wpływają pozytywnie na relacje między pracownikami.