Eventy CSR
Korporacyjna Odpowiedzialność Biznesu - Organizacja eventów CSR
Społeczna odpowiedzialność biznesu stała się w ostatniej dekadzie popularnym kierunkiem w komunikacji koporacji z otoczeniem. Firmy oprócz działalności zarobkowej, chcą być postrzegane jako pożyteczne i chcą mieć możliwość niesienia pomocy szerokiej społeczności. Nierzadko społeczność, jaka jest wspierana przez działania CSR (Corporate Social Responsibility) jest zarazem odbiorcą usług dużych korporacji. Firmy technologiczne, spożywcze, samochodowe, chcą zmieniać się na rzecz świata i być postrzegane jako organizacje, które dbają o środowisko, zdrowie i właściwy rozwój następnych pokoleń. I nie ma w tym nic zaskakującego, a wykorzystywanie swoich możliwości finansowych do niesienia pomocy i sprawiania, by świat był dla wielu lepszym miejscem jest bezdyskusyjnie szlachetnym gestem. Eventy CSR stały się rodzajem pomostu między znanymi markami, a społecznością. Dzięki tego rodzaju imprezom, którymi często można się pochwalić (choćby w social mediach), odbiorcy usług i otoczenie nabiera większego szacunku. Znana marka organizująca eventy CSR to ważna informacja, że firma istnieje nie tylko po to, by generowac zysk, ale także później wykorzystywać swoje możliwości do niesienia pomocy potrzebującym. Podczas naszych eventów CSR budujemy budy dla psów do schronisk, konstruujemy karmiki dla ptaków na zimę, sadzimy drzewa w lasach, remontujemy domy dziecka, czy też budujemy parki rozrywki dla najmłodszych.
ATRAKCJE SCENARIUSZA
- Konstruowanie bud dla psów
- Budowa karmików dla ptaków
- Sprzątanie terenów leśnych
- Remontowanie pomieszczeń dla potrzebujących
- Sadzenie drzew
- Aukcje i konkursy charytatywne
- Zielone eventy pro zdrowotne
INFORMACJE DODATKOWE
- Rodzaj: outdoor
- Liczba osób: 5-1000
- Czas trwania: 2,5h
- Pomieszczenia: teren zielony, łąka, polana, lasy, tereny górskie, parkingi
- Umiejętności miękkie: poczucie odpowiedzialności za społeczeństwo, komunikacja z otoczeniem firmy, współpraca zespołowa
INFORMACJE DODATKOWE:
Eventy CSR można wzbogacić działaniami marketingowymi, które przysłużą się firmie dodatkowo. Podczas realizacji wydarzeń oferujemy skręcenie i montaż kilku minutowego materiału video, który przedstawia ideę danego CSR. Wraz z odpowiednią galerią zdjęć takie działania łatwo nagłośnić w mediach społecznościowych, czy też miejscowej prasie. Trzeba również pamiętać, że działania CSR skierowane powinny być zawsze do potrzebujących, powinny mieć cel, który rozwiązuje dany problem, lub pomoga w rozwiązaniu problemu stojącego przed społeczeństwem.